משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪ (לא כולל ריהוט)

למה אתן חייבות שידת החתלה בבית?

שידת החתלה

שתף את המאמר

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
Share on telegram

למה אתן חייבות שידת החתלה בבית? 

כולנו מתרגשות כשאנו קונות מוצרים לתינוקות לפני הלידה. אנו בונות רשימת קניות ארוכה של מוצרים לקראת הלידה הממשמשת ובאה: אמבטיה לתינוק, כיסא אוכל לתינוק, עריסה ועגלה לתינוק. העלויות יקרות. כל אמא שתשאלי תגיד לך מה התינוק באמת צריך אחרי הלידה ועל מה ניתן לוותר. בכל זאת הכסף לא גדל על העצים. אז מה קורה לגבי שידת החתלה? טרם תסגרו את רשימת הקניות מומלץ לקרוא את המאמר הבא: 

השידה נוחה בקטע של לא להתכופף, לחתל ולהלביש, אבל מצד שני היא תופסת מקום; היתרון הגדול של שידת ההחתלה לתינוקות היא שכל מוצרי התינוק נגישים לנו; קניית שידות החתלה איכותיות תחזיק לכם למשך שנים גם לתינוקות שבדרך. 

אז לפני שנתחיל לדון בשאלה הרת גורל זו, צריך להבין שאמא מחתלת את התינוק כמה פעמים ביום. לפחות שש שבע פעמים… ולכן גם אם לא חייבים אותה, שידת החתלה בגובה הנכון היא פתרון נוח ומקל על האמא טרוטת העיניים שעדיין חלשה לאחר הלידה. 

מה זה שידת החתלה

שידת החתלה לתינוק היא שידה בגובה של מטר בערך ויש בתוכה ארבע שורות של מגירות. על גבי שידת ההחתלה יש משטח רחב יותר ועליו פורשים חיתול בד וכד' שעליו מחתלים את התינוק.

למה כן צריך שידת החתלה? 

  • כמו שכתבנו, נוחות זה שם המשחק. להחליף או להלביש תינוק על הספה או על המיטה מספר פעמים ביום זה לא קל. במיוחד לנשים גבוהות. שידת החתלה היא חובה נגד כאבי גב.
  • כשיש לך שידת החתלה כל המוצרים שהתינוק צריך כמו טיטולים, בגדים להחלפה, שקיות ללכלוך, משחות, תרופות, מסרקים, מספריים לציפורניים וכל מה שאימא צריכה בהישג יד בשביל התינוק. כי גם ככה אסור להשאיר את התינוק בלי השגחה גם לא לשנייה.
  • אם תחתלי את התינוק על המיטה, יש מצב שהוא יעשה על המיטה. 
  • שידת ההחתלה יכולה לשמש כארון בגדים ומצעים אפילו עד גיל שלוש. 
  • אם תבחרו שידת החתלה מפירמה איכותית מעץ סיבית היא תחזיק לכם לטווח של שנים. כשהתינוקות גדלים ניתן למצוא לה גם שימושים אחרים ולאחסן במגירות הגדולות בגדים קטנים, ציוד של כל הילדים, ספרים וכל מה שעולה על דעתכם שהוא בר אחסון. 
  • שידת החתלה מאוד נוחה לא רק כדי לחתל, גם סתם להלביש את התינוק לפני יציאה. 

למה לא צריך שידת החתלה?

  • התינוק נמצא על שידת החתלה וחס ושלום עלול להתגלגל ממנה ברגע אחד של חוסר השגחה (למרות שיש שידות החתלה עם מסגרת עץ.) 
  • לא תמיד הגובה של השידה תואם לגובה של האימא. 
  • המחיר יכול להיות יקר לעומת התמורה.
  • אם אתם גרים בדירת חדר וחצי. קחו בחשבון שהשידה תופסת יחסית הרבה מקום בחדר. 

לסיכום:

יתרונות: 

נגישות – כל מה שצריך נמצא בהישג יד
נוחות – אין כאבי גב
אחסון – שידת החתלה היא מקום נהדר לאחסן בו את בגדי התינוק ושלל חפצים.

חסרונות: 

בטיחות – יש חוששים שהתינוק עלול ליפול.
גובה – בדקי שהגובה תואם לך.
מקום – בדקי את רוחב השידה.
מחיר – השווי מחירים.
שידת החתלה היא פריט מאוד נחוץ וחשוב. כמובן, זה תלוי בכם ובהעדפותיכן. שידת החתלה איכותית עוברת מתינוק לתינוק לאורך שנים. אל תתפשרו על שידת החתלה מאיכות ירודה.פצפונים משווקת ומציגה בחנותה מבחר ענק של ריהוט לחדרי תינוקות וילדים, צעצועים, ביגוד, מוצרים משלימים ושידות החתלה ממיטב החברות והמותגים המובילים והאיכותיים בשוק. 

הרשמה לניוזלטר

קבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לבלוג

מאמרים נוספים באותו נושא

כסא אוכל עיגולים תכלת
מאמרים בנושא ילדים ותינוקות

מה צריך לדעת לפני שקונים כיסא אוכל לתינוק

התינוק שלכם כבר אוכל באופן עצמאי ודורש לשבת עם כל המשפחה סביב השולחן; כמה סוגי כיסאות קיימים? מה צריך לדעת לפני שבוחרים כיסא אוכל שיתאים

כסא בטיחות
מאמרים בנושא ילדים ותינוקות

איך לבחור כיסא בטיחות לתינוק

הידעתם ששימוש בכיסא בטיחות מפחית את הסיכוי למוות בתאונת דרכים ב-54% עד 80%? כמה סוגי מושבי בטיחות קיימים? לכל כיסא בטיחות יש תאריך תפוגה!  מעבר

מה אתם מחפשים?