משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪ (לא כולל ריהוט)

מה צריך לדעת לפני שקונים כיסא אוכל לתינוק

כסא אוכל עיגולים תכלת

שתף את המאמר

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
Share on telegram

התינוק שלכם כבר אוכל באופן עצמאי ודורש לשבת עם כל המשפחה סביב השולחן; כמה סוגי כיסאות קיימים? מה צריך לדעת לפני שבוחרים כיסא אוכל שיתאים לצרכים שלכם? על מה צריך לשים דגש מיוחד?

מתי משתמשים בכיסא אוכל לתינוק?

אחד השלבים המשמעותיים בהתפתחות התינוק הוא השלב שבו התינוק לא רק יונק , אלא מתחיל לאכול אוכל מוצק ולגלות עולם של טעימות ומרקמים.
התינוק אוחז את האוכל וחש אותו בידיו, ובתוך כדי כך מתלכלך, והרבה… אך גם לומד לאכול באופן עצמאי ללא עזרה מהוריו. זה בדיוק הזמן לצייד אותו בכיסא שישמש אותו בארוחות. מתי מגיע הזמן הזה? מה צריך לדעת לפני שקונים כיסא אוכל? על כל אלה ועוד.

מתחילים: אז באיזה גיל קונים כיסא אוכל לתינוק? 

כאשר התינוק מגיע לגיל שישה חודשים הוא יכול ומסוגל לשבת ולהתחיל לאכול אוכל מוצק בצורה עצמאית כמו רסק פירות, ירקות מרוסקים ומעדנים. זהו הזמן לרכוש עבור תינוקכם כיסא אוכל.
אילו סוגים של כיסאות אוכל יש בשוק?
קיימים ארבעה סוגי כיסאות אוכל לתינוקות:

  • כיסא אוכל גבוה לשולחן – זהו כיסא שמתלבש על כיסא רגיל ותפקידו להגביה את התינוק לגובה של שולחן האוכל הביתי. קחו בחשבון שהתינוק ייקח מכל הבא ליד ועלול לשבור כוס או שניים…
  • כיסא אוכל גבוה עצמאי – כיסא אוכל MEAL של המותג בייבי מישל הוא כיסא האוכל הקלאסי. הכיסא מגיע עם מגש כפול מובנה המאפשר הנחת כלי אוכל לפני התינוק. המגש נשלף לניקיון משאריות האוכל. לכיסא יש מצב שכיבה מיוחד לשתיית בקבוק ולנמנום מתוק. או לחילופין כסא אוכל אונו.
  • כיסא אוכל נייד (בוסטר) – מדובר בכיסא אוכל נייד שהוא פחות יציב. הכיסא ניתן לקיפול ובעל ידית נשיאה מובנית לנוחות ולניידות מרביות. בוסטר אוכל צ'יירי הוא אחד מהדגמים שכדאי לשקול. הוא בטיחותי, ניתן לשים גם על הרצפה ואין צורך לעגן אותו. הכיסא מתאים מגיל 6 חודשים ועד גיל 3 שנים.
  • כיסא אוכל רב שלבי – אם אתם רוצים כיסא שישמש אתכם לאורך כל הדרך, כיסא של המותג 'ג'ואי JOIE' הוא בדיוק בשבילכם. הכיסא מאגד בתוכו את כל השלבים של הכיסאות לעיל. 1. כיסא אוכל גבוה עם מגש. 2.  כיסא אוכל המתלבש על כיסא רגיל ללא מגש. 3. בוסטר אוכל נייד ושולחן משחקים


מה צריך לדעת לפני שרוכשים כיסא אוכל לתינוק?

כיסא אוכל לתינוק חייב להיות נוח אך גם בטיחותי

נוחות:

  • ודאו שהכיסא נוח ומתאים למידותיו של התינוק. אם המושב יהיה גדול מדי, התינוק יחליק קדימה מה שיקשה עליו להישען על מושב הכיסא. 
  • שימו לב שהמושב מרופד ושיש משענת לרגליים. 
  • לנוחות התינוק המושב צריך להיות מחומר פלסטי מעוגל קלות ולא משטח ישר של עץ. 
  • מכיוון שבכל פעם שהתינוק אוכל, הכיסא הופך לאזור מוכה אסון, חשוב לבדוק עד כמה קל לנקותו. 

בטיחות:

  • יציבות הכיסא: חשוב לוודא שהכיסא עומד יציב במצבים שונים תוך הפעלת כוח על חלקיו השונים של הכסא, למניעת נפילה של תינוק שובב… 
  • אביזרי רתמה: ודאו שיש חמש רצועות חגירה לבטיחות ולהגנה מקסימלית. רכשו כיסא בעל  מערכות הכוללות עיגון לכתפיים, לצידי האגן ובמפשעה. הרצועה אמורה להיות ברוחב שני סנטימטרים לפחות ומחוברת היטב למושב. שימו לב שנוח לכם לחגור את התינוק על הכיסא. לפעמים אי הנוחות בחגירת התינוק מונעת מההורים מלחגור  אותו. 
  • מגש האוכל: בדקו שהמגש מקובע בצורה איכותית לכיסא האוכל, ורק ההורים יוכלו לפרקו.
  • הכיסא בכללותו: ככלל, כל מה מוצר שאתם קונים לתינוק שלכם, ודאו שאין בו פינות חדות כדי לצמצם אפשרויות של פגיעה. בדקו שהכיסא בעל תו תקן ישראלי

כמה עולה כיסא אוכל לתינוק?


מחירי כיסאות האוכל משתנים בהתאם למותג, לריפוד, לכוונון ולשלל הפונקציות שהם מציעים. טווח המחירים לכיסאות אוכל נעים בין 89 ל-770 שקלים, לפי סוג הדגם, איכות הייצור וסוג הריפוד.

כמה זמן נותנים לכם אחריות?

האחריות והשירות על כיסא האוכל ניתן מהיבואן בדרך כלל למשך שנה, למעט דגמים יקרים שבהם האחריות לטווח ארוך יותר.  בדקו מה כוללת האחריות והיכן מוסרים את הכיסא לתיקון.

איפה קונים כיסאות אוכל לתינוק?

כיסא אוכל לתינוק קונים בחנויות למוצרי תינוקות אמינות ובעלות ניסיון. בחנויות אלה מגוון רחב של כסאות אוכל לתינוק של המותגים המובילים.

למה לקנות כיסא אוכל לתינוק ב'פצפונים'?

'פצפונים' שמה דגש על כסאות אוכל איכותיים, בטיחותיים ושימושיים ליום יום. כיסאות אוכל שישרתו את תינוקכם על הצד הטוב ביותר ויהפכו את חוויות האכילה להנאה בטוחה ונוחה.
ב'פצפונים' תמצאו גם מבחר גדול של אביזרים לגידול התינוק. החל ממוצצים ובקבוקים ועד מיטות תינוק ועגלות לתינוקות ממיטב החברות והמותגים המובילים והאיכותיים בשוק, במחירים זולים במיוחד.
אנו מזמינים אתכם לגשת לחנות מוצרי התינוקות שלנו, 'פצפונים', ברחוב רחוב בן קיסמא 19,בית שמש, או לרכוש דרך האתר וליהנות מקנייה בטוחה ומשירות משלוחים עד בית הלקוח.

הרשמה לניוזלטר

קבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לבלוג

מאמרים נוספים באותו נושא

כסא אוכל עיגולים תכלת
מאמרים בנושא ילדים ותינוקות

מה צריך לדעת לפני שקונים כיסא אוכל לתינוק

התינוק שלכם כבר אוכל באופן עצמאי ודורש לשבת עם כל המשפחה סביב השולחן; כמה סוגי כיסאות קיימים? מה צריך לדעת לפני שבוחרים כיסא אוכל שיתאים

כסא בטיחות
מאמרים בנושא ילדים ותינוקות

איך לבחור כיסא בטיחות לתינוק

הידעתם ששימוש בכיסא בטיחות מפחית את הסיכוי למוות בתאונת דרכים ב-54% עד 80%? כמה סוגי מושבי בטיחות קיימים? לכל כיסא בטיחות יש תאריך תפוגה!  מעבר

מה אתם מחפשים?