משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪ (לא כולל ריהוט)

איך בוחרים לול לתינוק?

לול לתינוק

שתף את המאמר

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
Share on telegram

כיצד בוחרים לול לתינוק? איזה סוג של לול עדיף לרכוש – פלסטיק, עץ או קמפינג? אולי בכלל אנחנו צריכים עריסה? איך נבחר לול מומלץ לתינוק שלנו; פצפונים במאמר הבא:

בכל בית שיש בו תינוק תמצאו גם לול. הלול הוא מוצר שימושי יום יומי, לכן כדאי לבדוק מה הצרכים שלכם כדי להחליט איזה לול תקנו. אם ברצונכם לבחור את הלול המתאים לטווח הארוך וליהנות מהלול לאורך שנים קדימה, כדאי שתיעזרו במידע ובטיפים הבאים. 

למה משמש לול לתינוק?

לול לתינוק משמש בעיקר לשתי מטרות.

  • במשך היום: מניחים את התינוק בלול בזמן שההורים רוצים להתפנות לשאר העיסוקים בבית או סתם כך לנוח וליהנות מידיים פנויות. כל זה בזמן שהתינוק משחק להנאתו בלול, במתחם מוגן, בלי לסכן את התינוק. 
  • בזמן השינה: החל מהשכבת התינוק לתנומה ועד לשינה נעימה ובטוחה.

איזה סוגי לולים קיימים?

קיימים שלושה סוגים:

  • לול מעץ מלא – היתרון שלו, שהוא מחזיק שנים רבות והוא גדול ומרווח, אך הוא יחסית כבד משקל.
  • לול מפלסטיק – היתרון שלו, שהוא קל משקל יחסית ללול מעץ. עוד יתרון משמעותי ללול מפלסטיק של המותג סופר בייבי, שהוא קל לקיפול ונוח לקחת אותו לשבתות מחוץ לבית. לול מפלסטיק זול יותר מלול מעץ אך פחות בטיחותי ואינו מחזיק לשנים רבות. 
  • לול קמפינג אם אתם מסוג האנשים שמתניידים ומטיילים, לול קמפינג של המותג: ר.ד.א הוא בדיוק בשבילכם. החומר שממנו עשוי הלול הוא ממתכת והדפנות עשויות מבד רשת. היתרון המשמעותי שלו שהוא קל משקל ומתקפל לגודל קומפקטי, לצורת מזוודה מלבנית הכוללת תיק לאחסון שמאפשר לשאת אותו אתכם לכל מקום.

מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים לול לתינוק?

מכיוון שקיים מגוון רב של מידות וגדלים, יש כמה דברים שצריך לבדוק לפני רכישת לול לתינוק.

  • בדקו את השטח המתאים ובחרו את המידה המתאימה לגודל הלול אל מול השטח בחדר התינוק. 
  • בדקו שאפשר יהיה לשנות את גובה המזרן במיטה בהתאם לגדילתו של התינוק כדי לשמור על בטיחותו, מכיוון שברגע שהתינוק מתחיל לעמוד הוא כבר מסוגל לטפס מעל הגדר. לכן, שימו לב שעומק המזרן גבוה מספיק. 
  • מידות המיטה עצמה צריכות  להיות גדולות מספיק כדי שהתינוק יוכל לשחק בלול. 
  • ודאו שקיפול ופתיחת הלול נוחים ופרקטיים. ברוב הלולים קיים מנגנון רצועות המאפשר קיפול מהיר נוח.
  • נסו להרגיש את המיטה, האם היא חזקה, עמידה ויציבה כדי שתוכל לשמש אתכם לאורך שנים. בדרך כלל, לול טוב יהיה מעץ מלא. לאור כל השיקולים האלו בחרנו את הלול הקלאסי והנפוץ ביותר של המותג "סופר בייבי". הלול 81*99*87 ס"מ  עשוי מעץ מלא. הלול המיוצר מעץ מלא הוא בעל מנגנון קיפול. מנגנון הרצועות מאפשר קיפול מהיר נוח. ללול יש אחריות היבואן למשך שנה. 

ומעל הכול בטיחות כמובן. בקשו לראות שהלול מיוצר על פי התקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי. לכל לול יש סורגים. כמובן, הסורגים נועדו להגן על הילד בזמן שהותו בלול, על כן חשוב לוודא כי המרווחים לא גדולים מידי. כמו כן, מעקה הבטיחות של הלול צריך להיות גבוה כדי שהתינוק לא יטפס עליו ויצא. מצד שני, חשוב שלא יהיה מאד גבוה, כדי  שההורים יוכלו להוציא את התינוק בצורה נוחה. 

שימו לב שלפעמים תשקלו לקנות לול בסט יחד עם שידת החתלה, במקרה כזה בדרך כלל מדובר בלול מעץ.

איזה אביזרים נוספים יש לשים לב אליהם בקניית לול?

גלגלי הלול

כשאתם באים לקנות לול לתינוק, שימו לב שקיימים בו גלגלים כדי שיהיה קל להסיע אותו מחדר לחדר בהתאם לצרכים שלכם. כמו כן, ודאו שמותקנים על הגלגלים מעצור בטיחות כדי שלא יהיה מצב בו התינוק בתוך הלול והלול מתנייד לבדו מצד לצד.

מזרנים

כשאתם רוכשים לול, יחד איתו תקבלו או תרכשו מזרן, יש מזרנים לעריסה ולולים במידות שונות. קיימים שני סוגי מזרנים: 

  • מזרן אטום – המזרן של המותג "סופר בייבי "עשוי ספוג מצופה שעוונית – אנטי בקטריאלי, דוחה נוזלים. ניתן לניקוי בקלות, אינו סופג נוזלים – מתאים גם לשלב הגמילה מחירו נע בן 80  ל130 ₪ 
  • מזרן נושם- היתרון שלו שהוא סופג את הזיעה ובמזרן עוברים אוויר ונוזלים, כך שאם התינוק חס ושלום שוכב על הבטן, הוא יכול לנשום דרך המזרון.

סדינים

יש שני סוגי סדינים: 

  • סדין שעוונית – סדין הדוחה נוזלים. 
  • סדין בד 100%כותנה עם גומי נמתח.

הסדינים מגיעים במגוון צבעים, וגדלם מתאים לעריסה/מיטה בעלות של ₪20.00 – ₪25.00 

לסיכום:

  • ישנם שלושה סוגי לולים כשכל אחד מתאים לצרכים שונים ולסוגי התנהלות שונים בהתאם לסגנון החיים ולרמת הפעילות שלכם. 
  • פרקטיקה: בדקו שהמידות מתאימות לגודל החדר, שאפשר לכוון את גובה המיטה,  שהלול קל לפתיחה ולסגירה. 
  • בטיחות: בדקו את המרווח בין הסורגים, את גובה הסורגים ואת מעצור הגלגלים. יש לבדוק כי ללול יש תו תקן ישראלי.

אצלנו בפצפונים תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לתינוקות, ובתוכם מבחר גדול של מזרנים  ממותגים איכותיים ביותר בשוק ובמחירים נוחים אשר עומדים בתווי התקן המחמירים ביותר, שיעניקו לתינוקות שינה נעימה.
אתם מוזמנים לגשת לחנות שלנו בבית שמש על מנת להתייעץ עם המומחים שלנו. אנו מתחייבים למענה מהיר ומקצועי ולשרות מסור ואנושי. 

הרשמה לניוזלטר

קבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לבלוג

מאמרים נוספים באותו נושא

כסא אוכל עיגולים תכלת
מאמרים בנושא ילדים ותינוקות

מה צריך לדעת לפני שקונים כיסא אוכל לתינוק

התינוק שלכם כבר אוכל באופן עצמאי ודורש לשבת עם כל המשפחה סביב השולחן; כמה סוגי כיסאות קיימים? מה צריך לדעת לפני שבוחרים כיסא אוכל שיתאים

כסא בטיחות
מאמרים בנושא ילדים ותינוקות

איך לבחור כיסא בטיחות לתינוק

הידעתם ששימוש בכיסא בטיחות מפחית את הסיכוי למוות בתאונת דרכים ב-54% עד 80%? כמה סוגי מושבי בטיחות קיימים? לכל כיסא בטיחות יש תאריך תפוגה!  מעבר

מה אתם מחפשים?