משלוח חינם בקניה מעל 299 ₪ (לא כולל ריהוט)

בגדי גוף לתינוק עם הדפסה אישית – מדריך מלא

בגדים לתינוקות

שתף את המאמר

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
Share on telegram

הצטרפות של תינוק או תינוקת למשפחה היא תמיד אירוע מרגש, גם כשזהו הילד הראשון וגם אם כבר יש ילדים. לידה היא גם אירוע שחובה להיערך אליו באופן מושכל, ובפרט להצטייד במיטת תינוק, עגלה, שידה, סלקל, בקבוקים, מוצצים ושאר פריטים שמאפשרים לגדל את הרך הנולד בנוחות ובבטחה. אחרי הלידה, מתחילה העבודה הקשה באמת – אבל היא גם מלווה בנחת אדירה. על-מנת ליהנות עוד יותר מהאינטראקציה עם התינוק או התינוקת שמתחילים לגלות את העולם – חוויה מופלאה ללא ספק – כדאי להשקיע גם בפריטים לכאורה פחות משמעותיים בהשוואה למיטה או למנשא, אבל גם כך הם מספקים תועלת רבה: בגדי גוף עם הדפס אישי.

למה כדאי להדפיס על בגד גוף של תינוק?

הדפסה על חולצות הפכה בעשור האחרון לאופציה פופולרית מאוד: אנחנו מדפיסים על חולצות לחתן ולכלה וגם לחלק מאורחי החתונה, מדפיסים חולצות לטיולים שנתיים בבתי הספר, לסיום קורס כזה או אחר בצבא, במסגרת מקומות העבודה, על-מנת להעביר מסרים כאלה ואחרים, מתוך רצון להוסיף עניין ללבוש ויש עוד סיבות. אמנם תינוקות מן הסתם לא יודעים לקרוא את ההדפס על החולצה, אבל עבור ההורים מדובר בתוספת לנחת הרבה שהם חווים, ובסופו של דבר המסר מיועד עבורם – כך למשל בגד גוף עם הכיתוב 'אל תסתכלו עליי, הריח מגיע מאבא שלי' הוא דרך טובה להוסיף הומור לצורך האינסופי בהחלפת חיתולים.

על מה חשוב להקפיד כשמדפיסים על בגד הגוף של התינוק?

הדגש הראשון במסגרת הדפסה על בגדי גוף לתינוקות הוא כמובן התאמה של המידה לתינוק או לתינוקת. המידות של בגדי הגוף לתינוקות הם על סמך הגיל שלהם – 0-3 חודשים, 3-6 חודשים, 6-12 חודשים וכך הלאה.

הדגש השני הוא איכות בגד הגוף. אמנם התינוקות גדלים בקצב מהיר, וממילא בגדי הגוף מתאימים למידות שלהם רק לפרק זמן מוגבל – אבל גם כך כדאי לוודא שבגד הגוף יחזיק מעמד, ובנוסף בגד באיכות ירודה עלול להיות לא נעים ללבישה, ולגרום לתינוק אי נוחות (וכידוע תינוקות נוטים להחצין כל תחושה פנימית שכזו…)

עוד דגש הוא איכות ההדפסה. מכונות הדפוס המשוכללות הקיימות כיום מאפשרות להדפיס באיכות גבוהה מאוד, הן מבחינת המראה והן מבחינת העמידות, גם אחרי כביסות רבות – ומן הסתם את בגדי הגוף של התינוקות אין ברירה אלא לכבס לעיתים קרובות – וכדאי לנצל זאת.

בחירת ההדפס

כשהמטרה היא בגד גוף או חולצה עם הקדשה לתינוק התוצאה תהיה תמיד מתוקה ושובת לב. ההדפסים הם לרוב קלילים ומשעשעים – למשל 'אם אני לא ישן, אף אחד לא ישן' עם איור של תינוק צועק, או 'היום זה התור של אמא/אבא לקום בלילה', וגם 'סבלנות, אני חדש כאן' או 'Baby Boss' וכמובן שתוכלו להעלות גם רעיונות משלכם על סמך ההווי המשפחתי הספציפי אצלכם.

המאמר באדיבות חנות פונגו הדפסה על חולצות: https://www.pongoshirts.co.il/

הרשמה לניוזלטר

קבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לבלוג

מאמרים נוספים באותו נושא

כסא אוכל עיגולים תכלת
מאמרים בנושא ילדים ותינוקות

מה צריך לדעת לפני שקונים כיסא אוכל לתינוק

התינוק שלכם כבר אוכל באופן עצמאי ודורש לשבת עם כל המשפחה סביב השולחן; כמה סוגי כיסאות קיימים? מה צריך לדעת לפני שבוחרים כיסא אוכל שיתאים

כסא בטיחות
מאמרים בנושא ילדים ותינוקות

איך לבחור כיסא בטיחות לתינוק

הידעתם ששימוש בכיסא בטיחות מפחית את הסיכוי למוות בתאונת דרכים ב-54% עד 80%? כמה סוגי מושבי בטיחות קיימים? לכל כיסא בטיחות יש תאריך תפוגה!  מעבר

מה אתם מחפשים?